Dinsdagavond werden de 21 kandidaten van de “Lijst van de Burgemeester” voorgesteld.

De voorstelling had plaats in restaurant “De Maretak” te Adinkerke.
Burgemeester Ann Vanheste en eerste schepen Johan Blieck namen de honneurs waar.
De burgemeester benadrukte dat we terecht fier mogen zijn op onze mooie gemeente. 8660 straalt terug !!! Dit ambitieus bestuur kan inderdaad een mooi palmares voorleggen.

Een nieuw beleidsplan is opgemaakt en wordt binnenkort gepubliceerd. Het is 33 bladzijden lang en schepen Blieck en de burgemeester gaven al mee dat, de vernieuwing van het gemeentehuis, de Dumontwijk, de uitbreiding van parkeergelegenheid op en onder het Koningsplein, vernieuwing betegeling Zeelaan en de Plopsafiles in Adinkerke tot de prioriteiten behoren.

Daarna werden de 21 kandidaten onder luid applaus voorgesteld.

Op 21 en lijstduwer: Jacqueline Vanheste-Clauw; 20 Dequeecker Bruno; 19 Annys Patrick; 18 Deblock Sophie; 17 Danny Butstraen; 16 Arnouts Annick; 15 Zoete Léonie; 14 Blanckaert Simonne; 13 Boudolf Laurent; 12 Vanhove-Van der Maelen Sabine; 11 Velle Kathy; 10 Feys Nele; 9 Gerry Nadia; 8 George Pol; 7 Debaeke Arne; 6 Vanhee Eric; 5 Derive Chritophe; 4 Buyse Frans; 3 Woestijn Ann; 2 Blieck Johan; 1 Vanheste Ann

Meer info op www.lijstburgemeesterdepanne.be